چراآمدم اینجا؟

9 08 2007

والله صاحب خانه قبلی (بلاگر) من هم آدم(!)بدی نبودولی صاحب خانه جدیدم امکانات ویژه ای می دهدلامصب.وای به روزی که این صاحب خانه های خارجی تمایلی به این کارهانداشته باشندآن موقع دودست داریم ویک سرکه بایدآن دست هابرآن سر بکوبند.

خیلی علاقمندان (من جمله خودم)بدانندکه تمامی پست های وبلاگ قبلی هم به اینجامنتقل شده است وجای نگرانی نیست!

راستی این آقا درانحراف وکوچ من مقصراصلی بود. این خانم هم که ظاهرا از صاحب خانه جدیدم پورسانت گرفته برای تبلیغ(جدی نگیرید) ازبس از خوبی های همسایه جدید گفت که ما هم گول خوردیم وآدم شدیم-مخصوصادراین پستش واین یکی!خداازتقصیراتشان نگذرد!

حالا که تااینجاآمدید،دم در بده بفرماییدتو!

خوبه؟


کارها

Information

یک پاسخ

25 01 2008
علیرضا حسینی

چه می‌کنه این وردپرس. راستش من هم ی‌روزایی توی blogger چرخ می‌زدیم، تا اینکه فهمیدیم وردپرس هم وجود داره. علی‌رغم اینکه نمی‌شه قالب وبلاگ رو ویرایش کرد، اومدیم، نوشتیم. خوب هم هست، اما چند روز قبل یک دامنه خریدم، اومدم بذارمش روی وبلاگم، دیدم ای‌بابا، باید هرسال پول بدم به وردپرس. اشکال نداره، باز هم وردپرس، اما کمی ضدحال خوردیم 🙂

بیان دیدگاه