به بهانه سال نو میلادی

1 01 2012

یکشنبه 11 دیماه 1390

امروز اول ژانویه سال 2012 میلادی است. برای ما ایرانی‌ها شاید یک روز معمولی ولی برای اکثریت مردم دنیا که  پیرو دین مسیح هستند، عید و آغاز سال نو.

111231184014_new_year_304x171__nocredit

بهانه ای است برای من تا در این وبلاگ را بگشایم…

در وطنمان نگرانی‌ها تمامی ندارد. خطر بروز جنگ، تحریم، بیکاری و فشار بر اکثریت مردم…. اهل سیاه‌نمایی نیستم، واقعیت این است که دیگر من که بین همه به آدم خوش‌بینی معروفم، حتی ناامیدم. خدا بخیر کند….

کارها

Information

4 responses

3 01 2012
gajamoo2

کاش هر 365 روز از سال، سال نو بود و شما بهانه ای برای نوشتن داشتید و ما هر روز از بروز شدن وبلاگتون خوشحال
گرچه مسیحی نیستیم اما بهترین ها را برای شما دلزده ی بدبین آرزومندم 😀

3 01 2012
delzadeh

مرسی عمو. قبول دارم که کوتاهی میکنم.

5 01 2012
علیرضا

مثلِ این‌که فقط من نیستم دنبالِ بهانه می‌گردم واسه وبلاگ‌نویسی. :دی
سالِ نویِ شمام با تأخیر مبارک باشه رفیق.

+ فکر نمی‌کنم سالِ نویِ میلادی به مسیحیّت بستگی داشته باشه البته…به‌جز این‌که اکثریّتِ افرادی که جشنش می‌گیرند مسیحی هستند! 🙂

5 01 2012
delzadeh

همونطور که گفتم، اینا بهانه‌س!

پاسخی بگذارید

