کجا بودم؟

14 01 2009

بازهم غیبت. 2 هفته! خوبه دیگه. بی‌خبر از همه عالم!

1- برای اینکه بفهمم برد مودمم سوخته- البته پس از معطلی‌های مکرر- 10روز طول کشید. بایک کابل رابط مودم و خط تلفن پیغام “ صدای بوق وجود ندارد” را می‌گرفتم. کابل جدید خریدم. این بار ارور شماره 678 رو تحویل گرفتم.

ریا نباشه، اهل کار با اینترنت در محل کار و کافی‌نت هم نیستم. خونه فامیل هم مگه چند بار میشه گودرت رو باز کنی؟ گودر نگو بگو سفره دل!

بیچاره مودم قبلیم 5 سال بود که برام کار می‌کرد بی‌منت. حالا این جدیده چی می‌خواد بکشه از دست من خدا می‌دونه.

2- لباسشویی‌مون خراب شده بود. یارو از داخل پمپ تخلیه آب ماشین، یک سکه 50 تومنی‌رو فاتحانه بیرون کشید و تحویلمان داد و گفت: نگفتم چیزی در محل تخلیه این گیر کرده! عوض اون سکه ناقابل 50 تومنی، 20هزار تومن ازمون به خاطر تعویض پمپ گرفت. به این میگن مبادله پول با پول در یک سیستم سرمایه‌داری!

3- رفته بودم پیش دندون پزشک. دکتر جوان و بسیار مودب که از بابت درد تزریق آمپول بی‌حس کننده چند بار ازم عذر خواست! در حین کارش به مارک Paksaman روی محافظ گردنش – لابد به خاطر آرتروز- خیره شده بودم. در دلم می‌گفتم: پس این که دکترا مریض نمی‌شن درست نیستش! البته این یکی از باورهای دوران کودکیم بود!

4- هوا بس ناجوانمردانه سرد است. پلیز سیاسی نیگاه نکنین! خوب هوا سرده دیگه!

کارها

Information

10 responses

15 01 2009
عمو هوشنگ

به سلامتی، چی کشیده اون مودم 😀
دکتره، خانوم بود دیگه 😉
ممنون که تشریف اوردی، خیلی خوشحالم کردی

15 01 2009
مايسا

هر چي اصرار دوستان براي نقل مكان به وردپرس بيشتر ميشه تمايل من كمتر ميشه
شايد به زودي سايت زدم واسه همين فعلا همون جا هستم
هوا اينجا اتفاقا بس ناجوامردانه تخمي است مي خواي سياسي نيگاكن يا نه
راستي تو اين مدت لباساتو مثل كوزت با دست مي شستي !!

15 01 2009
سروش

از یه بعد دیگه نگاه کن سرد هم نیست

15 01 2009
کوچه باغ

🙂 دکترام مریض میشن!

15 01 2009
noonva

چی کشیدی تو این مدت ، منم 48 ساعتی نبودم ، امروز جبران کردم عوضش ، فقط ای کاش به قول بچه ها این عمو اینترنت چی یه خورده شیر اینترنتش رو بیشتر باز می کرد 😀

17 01 2009
حدیثه

ایشالا که از این به بعدشُ هستی! 😉

18 01 2009
کاوه گیــــــلانی (لابدان)

:))
چه پر تنش !
اون مودم هم خدایش بیامرزد 😉

19 01 2009
مانیا

منم وقتی میخواستم چشمامو لیزیک کنم از دکتره پرسیدم اگه این عمل خوبه چرا دکترا عینک دارن؟؟؟؟؟؟؟

19 01 2009
مانیا

به من سری بزن کم پیدایی؟

28 01 2009
دوشیزه شین

salam
khoshalam ke bargashti

پاسخی بگذارید

