طبیعت زیباست، هرچند خشک باشد!

5 09 2008

بازهم زیبایی طبیعت علیرغم خشکسالی و کمبود آب!

صبح امروز باز هم رفتم کوه. درست است که ماه رمضان است و روزه به اندازه کافی می‌تواند روی بدن تاثیر بگذارد ولی واقعا حیف بود که در هوای عالی صبحگاهی در بستر می ماندم. تنها تخفیفی که داده شد این بود که برنامه به جای ساعت 5 صبح، ساعت 6 شروع شد و حدود ساعت 9 تمام شد. برنامه طبق معمول با کمی پیاده روی، بعد بالا رفتن از کوه، نرمش 40 دقیقه‌ای و سپس دوی آرام از مسیری زیبا. البته واقعا صحنه‌های تاسف‌آوری را به علت کمبود آب و خشکسالی در طبیعت دیدم. ابتدا از این درخت گردوی زیبا که برای من کلی خاطره دارد.

200809051714

در مسیر یکی از دوستان را دیدم و طبیعتا به خاطر حضور ایشان مسیر معمولی من اندکی تغییر یافت.

اینهم ابتکاری که یکی از هموطنانمان به خرج داده بود. زیبا بود:

200809051715

و سپس پارکی زیبا که ظاهرا باغبان با طراح نمای ساختمان روبروی پارک آشنایی اساسی داشته: نمای نارنجی ساختمان با رنگ گلهای پارک چشم نواز بود.

200809051717

و سپس مسیری زیبا، خلوت و در عین حال نسبتا سبز در هوایی که یواش یواش داشت گرم می‌شد.

200809051718

این صحنه‌ها واقعا زیبا بود ولی می‌باید می‌بودید و می‌دیدید. همواره کوهپیمایی برای من لذت‌بخش بوده هر چند مسیر یکنواخت باشد!

توضیح ضروری: مي دانید چیست؟ قرار بود در اولین پستم جریان سوتی دیروز خودم در ارسال پست تمرینی به وبلاگم را توضیح بدهم که خوب حتما این کار را خواهم کرد. گفتم شاید دوستان هم تمایل داشته باشند که درلذت کوه‌پیمایی من شریک شوند و اگر این قضیه سرد می‌شد، از دهن می‌افتاد!

Technorati Tags: ,

ارسال به:

Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Del.icio.us :: Digg :: Stumble :: Furl :: Friendfeed :: Twitthis :: Facebook :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

کارها

Information

4 responses

5 09 2008
33pol

عکسهاي زيبايي است .
من نيز امروز توانستم دو چرخه سوار ي و هواي لطيف صبحگاهي را بر ماندن در رختخواب ارجحيت دهم

6 09 2008
دوشیزه شین

سلام.
چه کار خوبی کردید که رفتید کوه نوردی.کاش من هم انرژی داشتم.
خشکی طبیعت ایران من را آزار میده.

6 09 2008
کوچه باغ

این تک درخته جون میده واسه یه عمر درازکشیدن!

6 09 2008
Bingala

vaghean kuh peymayi ruhieye adam ro tagheer mide 🙂

man ham sutie comment i ro badesh bayad tozeeh bedam 😉

پاسخی بگذارید

