فیس بوکی شدیم ،اساسی!

12 01 2008

به دعوت این خانم فیس بوکی شدیم.راستی شمادرچندتاازاین نوع جاهای منحرف عضوید؟این فیس بوک ظاهرا آخرانحرافه!

برای من جالب این بودکه ازمجموعه صدوچندنفری دوستان که آدرس ای میلشان درکتابچه آدرس ای میلم وجودداشت،فقط دونفرعضواین جامعه مجازی(فیس بوک)بودند.من هم نامردی نکردم خیلی هاشان رادعوت کردم.کارت شما نرسید؟

این هم تصویری که تفاوت من وخیلی ها رابهتر می نمایاند:

011.jpg

توضیح ضروری عکس: من بچه نیستم!
پ.ن:این نوشته  واین یکی راهم بعدا دیده ام واضافه کردم.
کارها

Information

11 responses

12 01 2008
jameie

منم عضوم ولی نمیدونم چرا بهم نچسبید!! شایدم به خاطر مشغله زیاد باشه ❗

12 01 2008
یک ایرانی

سلام هموطن. با بحران برف و تعطیلی سراسری چه می‌کنید؟
من یک اینترنت‌گرد ایران‌دوست هستم و امروز اومدم تا چند سایت «ایرانی» بهتون معرفی کنم و برم.
1- سایت مولانای ایرانی. پاسخی دندان شکن به هر آنکس که فکر می‌کند مولانا لحظه‌یی ملیت خود را دگرگون ساخته http://www.persianmevlana.ir
2- مجله‌ی اینترنتی ایمان امروز. مجله‌یی که به 9 تن از مفاخر برجسته و ماندگار ایران در طول قرون گذشته می‌پردازد و بسیاری از این مفاخر، امروز با تهدید کشورهای همسایه‌ی ایران، هویت خود را گمشده می‌بینند: http://www.imaneemrooz.com
3- دنباله‌ی پروژه‌ی بمب گوگلی علیه حذف نام ایران از یاهو. وبلاگ سلام یاهو راه‌اندازی شد: http://www.helloyahoomail.net
4- وبلاگی که تصمیم به سره‌نویسی پارسی گرفته و در نوشته‌هایش، اثری از واژگان عربی، لاتین و… نیست http://kouroshz.blogfa.com

19 01 2008
یک فتحی

عالی بود. لطفا آدرس پروفایلتان را هم در ادامه مطلب اضافه کنید.

22 01 2008
کمال

من هم هستم، اگر دوست داشتی اد کن.
با همین اسم و فامیل

23 01 2008
علیرضا حسینی

1- چرا آخر انحرافه؟!

2- بارها و بارها دعوتنامه‌ی عضویت در Facebook برام اومد، اما با خودم گفتم بهش احتیاج ندارم و هی حذف کردم. تا اینکه دیدیم نمیشه، هرکاری می‌کنیم باز هم دعوتنامه میاد، خلاصه رفتیم ثبت‌نام کردیم و ی‌چرخی توی اکانت‌مون زدیم و چیزی ازش سَر دَر نیاوردیم. وقت هم که نداشتیم و نداریم و… سواد انگلیسی هم که به همین ترتیب. پول کارت اینترنت و هزینه‌ی تلفن و… برای چرخیدن و آشنا شدن توی فیس‌بوک و… جملگی باعث شد که فعلاً آنجا را بایگانی کنم 🙂

31 01 2008
آموزش عضویت در فیس بوک و معرفی قسمت‌های مختلف آن « ژوبین آی تی

[…] – خانم الهام چرا باید در فیس بوک عضو شویم؟ – یک فتحی فیس بوکی شدیم اساسی! – دل […]

31 01 2008
چشم غمگین

جاهای منحرف؟!

اگه این کلمه رو حذف کنی بهت میگم چند جا مثه فیس بوک عضو هستم! :دی اما فیس بوک خیلی قابلیتش بالاتر از بقیه ست….

30 10 2008
fatemeh

in ke nemishe toosh ozv shod hamash filtere

1 11 2009
soroush

salam

manam daram face booki misham

18 01 2010
آموزش عضویت در فیس بوک و معرفی قسمت‌های مختلف آن « ParsiaIT

[…] – خانم الهام چرا باید در فیس بوک عضو شویم؟ – یک فتحی فیس بوکی شدیم اساسی! – دل […]

8 04 2012
fateme

khub bud

پاسخی بگذارید

